Monday, November 10, 2008

dua exam dalam satu masa!

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hari ini dalam sejarah yang memungkin kan aku mengalami sindrom gila 3 suku akibat kebodohan kolej aku yang menyebab kan aku ambek 2 papar final aku! 2 paper tu ialah Artificial Inteligent and Data Structure.. dan kedua paper tu paper 3 jam satu! hahahaha

Tadi ingat tak mo amek paper data structure.. but.. bila pk pk balek.. sakit plak nanti nak kena turun petang ker.. esok lusa ke.. so aku amek keputusan(di bantu oleh cik wan yang sengal) untuk amek skali paper data structure tu.. hahah lepas lepas jer aku abis paper artificial inteligence.. aku terus mintak paper data structure.. time tu jam baru kol 10.30 aku ingat sempat lagi la nak setel satu lagi paper (time tu pon pala aku dah tak berapa center.. lari 30 darjah ke arah selatan sket)


5 minit lepas tu.. aku dapat la paper data structure aku tu.. bukak bukak jer.. DAMNnnnn dalam hati kecik aku.. ahahah mati aku! hahah menatang haram menda nie? satu pon aku tak paham.. tapi.. aku buat gak.. menipu tahap gaban(tahap wan jer.. bukan tahap king..).. tak tau la apa kata lecturer data structure aku nanti.. hahahah asmpai kol 12 aku dah kuar dari bilek exam.. aduhhh sakit pala aku.. ahahahah sebab ni la aku nak blog nak luah kan perasaan aku! hahaha :P.. aku rasa kan. aku dah gila la.. camna eh?

p/s: thanx budak rumah.. sebab melayan kepala aku yang tak betol sket ni! hahahah damn!! damn! damn!

3 comments:

kekuning said...

aku ssgt brsimpati ngn nasib hg td..xdpt byangkn lh klu dlm kdaan aku td, ditimpa nsib cm hg td..pa2 pn aku mmg stuju, management twintech cm sial..sapa skong??kpada sspa yg skong statement aku nie, plz arote yr cment below

kekuning said...

typo eror...arote 2 sama dgn wrote

adib said...

hahahahah.. boleh gila wooo.. :p